مسکن

نحوه ثبت نام بانک مسکن

نحوه پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۲​

بعد از ثبت نام در مسکن ملی 1402، مدتی زمان می‌برد تا وزارت راه و شهرسازی شرایط ثبت نام کنندگان را بررسی کرده و نتایج ثبت نام را اعلام کند. برای اطلاع از آخرین وضعیت درخواست ثبت نام در طرح مسکن ملی، بخشی با عنوان “مشاهده و پیگیری درخواست‌ها” در سایت ثبت نام مسکن ملی یعنی tem.mrud.ir فراهم شده است. این بخش به متقاضیان امکان می‌دهد با مراجعه به آن، درخواست خود را پیگیری کنند.

سامانه نهضت ملی مسکن

در حال حاضر، بسیاری از افراد در سراسر کشور به دلیل عدم دسترسی به مسکن، با مشکلاتی مواجه هستند. به منظور حل این مشکلات و پشتیبانی از شهروندان، وزارت راه و شهرسازی خدماتی را در زمینه تهیه مسکن ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات، نهضت ملی مسکن به عنوان یک برنامه معرفی شده است که به خانواده‌ های بی‌ مسکن کمک می‌کند.

بانک مسکن

بانک مسکن، بانک دولتی ایرانی است و به‌عنوان چهارمین بانک ایرانی شناخته می‌شود. فعالیت ‌های اصلی این بانک شامل ارائه خدمات بانکداری خرد، بانکداری سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات مسکن می‌باشد.

وام بانک مسکن

در این تسهیلات، شما می‌توانید به صورت فردی تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و به صورت زوجین تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان، با خرید اوراق حق تقدم از شعبه ‌های بانک مسکن و در رسیدن به موعد دریافت وام، تسهیلات را دریافت نمایید.

پرداخت اقساط بانک مسکن

شما برای پرداخت اقساط تسهیلات مسکن یکم یا تسهیلات پس انداز جوانان بانک مسکن روش ‌های مختلفی را می‌توانید انتخاب کنید . این روش‌ها به صورت حضوری یا غیرحضوری قابلیت پرداخت اقساط را به شما می‌دهد.

ساده ‌ترین و درواقع سنتی ‌ترین شیوه پرداخت حضوری اقساط وام، با استفاده از دفترچه اقساط صورت می‌گیرد که از طریق باجه شعب بانک مسکن امکان‌پذیر خواهد بود. اما اگر شما کارت تسهیلات دریافت کرده باشید یا اینکه دفترچه اقساط تسهیلات خود را به کارت تسهیلات تبدیل کنید، می‌توانید در کمترین زمان و در تمامی ساعات شبانه ‌روز نسبت به واریز اقساط اقدام کنید

همراه بانک مسکن

بعد از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می‌توانید در طول ۲۴ ساعت شبانه ‌روز به خدمات همراه بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از کارهای بانکی خود را آنلاین انجام دهید . این اپلیکیشن به شما امکان دسترسی به جزئیات سپرده و کارت خود را می ‌دهد و از جمله ویژگی ‌های جذاب آن، درخواست ارسال صورت حساب به ایمیل شما است .

همچنین، همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی اعتماد باور و مطمئن برای مشتریان بانک مسکن است و توصیه می شود آن را نصب کنید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی