اخبار داغ روز

دیوان عدالت اداری رای واردات خودروی بازیکنان فوتبال را لغو کرد

شورای عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه هیات وزیران در خصوص واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست ها را لغو کرد. دلیل لغو این تصویب نامه از سوی دیوان عدالت اداری «تبعیض غیرقانونی بین ورزشکاران» عنوان شده است.

پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، هیات وزیران با اعطای امتیاز واردات خودرو به ملی پوشان موافقت کرد. آن را در اتاق به رای گذاشت و در نهایت به لغو آن رای داد. تصویب نامه هیات وزیران دیوان عدالت تاکید کرد که چنین جوایزی باید برای همه قهرمانان در نظر گرفته شود یا نباید برای ورزشکاران خاصی اعمال شود.

حواشی مجوز واردات خودرو فوتبالیست ها زمانی جنجالی شد که حسین کنعانی زادگان در گفت و گوی تلویزیونی از واردات 100 میلیارد تومانی رنج روور با مجوز اعطایی خبر داد. البته پیش از این نیز برخی از بازیگران خودروهای خود را وارد ایران کرده اند، اما مشخص نیست این خودروها توسط سازمان راهداری ثبت نام کرده اند یا خیر.

پیش از این سردار کمال هادیان فر، رئیس پلیس راهور پلیس راهور کشور گفت: تا زمانی که از سوی دولت تایید صریح نداشته باشیم، اجازه ثبت نام خودروهای وارداتی بازیکنان تیم ملی را نمی دهیم. ما به خودروهای لوکس و آمریکایی که منبع اطلاعات هستند اجازه نمی دهیم. برخی از این خودروها مشکلات گمرکی هم دارند اما باید بگویم که هنوز هیچ کدام ثبت نشده است.

با مجله خبری اختصاصی ارومیه ایتوک بهترین اخبار را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی