ورزشی

اخبار والیبال

بازی های آسیایی ۲۰۲۳، والیبال ایران و تایلند

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی «هانگژو ۲۰۲۳» بعد از دو برد برابر تیم های نپال و بحرین در مرحله حذفی رقابت‌ها به مصاف تایلند رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

اخبار والیبال ارومیه

پیوستن سه ملی پوش سابق تیم ملی والیبال به باشگاه شهرداری ارومیه

سایت شهرداری ارومیه خبر پیوستن سه بازیکن سابق تیم ملی والیبال به باشگاه شهرداری را تایید کرد. در خبر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه درخصوص باشگاه شهرداری آمده است: تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه زیر نظر کادر فنی با حضور بازیکنان جدید آغاز شده است.

پوریا فیاضی، آرمان صالحی، بهزاد حیدرشاهی، امیر خداپرستی، آرمین تشکری و هومن شرقی بازیکنانی هستند که با عقد قراردادی یکساله به این تیم ملحق شده‌اند. همچنین اردلان سیدعباسی، شایان سپهری فرد، میلاد فتاحی، جاوید اسماعیل زاده و یاسین کاظم زاده نفراتی هستند که قراردادشان تمدید شده است.

همچنین جهانگیر سیدعباسی که امسال نیز سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه است، فعلا با سایر بازیکنان، تمرینات را آغاز کرده و طی روزهای آینده، آرمان صالحی لیبروی ملی پوش نیز به تمرینات تیم ملحق خواهد شد.

ناگفته نماند که  پوریا فیاضی، آرمین تشکری و آرمان صالحی سه ملی پوش با سابقه والیبال کشورمان هستند.

 

اخبار بسکتبال

تیم بسکتبال نوجوانان ایران از قهرمانی آسیا حذف شد!

به گزارش ، بعد از ظهر امروز (جمعه) ۳۱ شهریور ۱۴۰۲، تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به مصاف تیم چین رفت که با نتیجه‌ای نزدیک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شاگردان محمدرضا اسلامی پس از آن که کوارتر نخست را ۱۷-۲۰ پیروز شدند، کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۶-۱۲، ۱۷-۱۳ و ۱۲-۱۱ واگذار کردند تا در مجموع ۶۲ – ۵۶ نتیجه را به چین واگذار کنند.

در انتهای دیدار محمد مهدی جلالی با کسب ۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس گل و ۳ بلاک‌شات، تاثیرگذاری ۲۲ را در ترکیب تیم ایران داشت و بهترین بازیکن زمین شناخته شد. در سمت مقابل هم «بویوآن ژانگ» از تیم ملی چین، ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ توپ ربایی را به ثبت رساند تا با تاثیرگذاری ۱۹، بهترین بازیکن تیم چین شود.

تیم ایران در دور گروهی این رقابت‌ها پس از باخت ۶۲-۶۵ مقابل ژاپن، دو بازی دیگر خود را با نتایج ۱۰۶-۴۵ و ۸۶-۶۵ برد تا بعد از ژاپن، به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله دوم مسابقات شود. شاگردان اسلامی در دور حذفی نیز با حساب ۸۳-۵۳ لبنان را شکست دادند و به مرحله ‌یک‌چهارم نهایی صعود کردند که در این مرحله مقابل چین مغلوب شدند.

تیم‌های نوجوانان ایران و چین پیش از این نیز در ادوار مختلف این رقابت‌ها دو بار برابر یکدیگر بازی کرده بودند که هر دو بازی با نتایج ۱۰۴-۶۹ و ۷۷-۵۱ به سود چینی‌ها پایان یافته بود.

اخبار بسکتبال ارومیه

ارومیه قهرمان بسکتبال جوانان آذربایجان‌غربی شد!

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بسکتبال جوانان استان با شرکت چهار تیم برگزار شد و تیم «ارومیه» به مقام قهرمانی دست یافت. این مسابقات در سالن خانه بسکتبال ارومیه برگزار شد و در روز پایانی و در دیدار فینال گونه، تیم «ارومیه» موفق شد ۶۴ بر ۵۶ تیم «مهاباد» را شکست دهد و با کسب سه پیروزی قهرمان مسابقات شود.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: اواخر تیرماه نیز در مسابقات نونهالان استان به میزبانی مهاباد، تیم «ارومیه» قهرمان شد و تیم‌های «مهاباد» و «بوکان» دوم و سوم شدند.

شما همراهان گرامی میتوانید با دنبال کردن مجله خبری ایتوک، از اخرین اخبار ورزشی و همچنین اخبار ورزشی زنده با خبر شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی