ورزشی

اخبار ورزشی امروز

امین میرزازاده با شکست رضا کایالپ به مدال طلا رسید.

امین میرزازاده در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رضا کایالپ قهرمان چندین دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال طلا را کسب کرد.

اخبار ورزشی پرسپولیس

میزان کسر امتیاز از تیم پرسپولیس مشخص شد!

باشگاه استقلال هم همانند آلومینیوم اراک به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد، به دنبال شکایت از باشگآه پرسپولیس می باشد. پیش از این چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان از تیم سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کردند که این موجب کسب ۴ امتیاز از تیم سپاهان شد. این تیم هم چنین ۴۰ میلیارد تومان جریمه شد و موظف شد قرارداد ۶ بازیکن خود را تعدیل کند.

به دنبال این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت کرد. مصاف این دو تیم در استادیوم آزادی با یک گل به سود تیم پرسپولیس پایان یافت. باشگاه استقلال هم امروز به طور رسمی اعلام کرد از تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد شکایت خواهد کرد.

اخبار ورزشی استقلال

تنها راه جذب ستاره آسیایی توسط استقلال!

به نظر می رسد جذب جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان از سوی باشگاه استقلال منتفی شده است. جواد نکونام بعد از جذب گوستاوو بلانکو خواستار جذب یک بازیکن خارجی برای تیم استقلال شد که این بازیکن کاپیتان تیم ملی ازبکستان می باشد. بازیکنی که یکی دو هفته پیش در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در برابر مکزیک به زمین بازی رفت و عملکرد خوبی داشت و در پایان بازی نتیجه تساوی 3-3 تیمش در برابر مکزیک بود.

به نظر می رسد که استقلال موفق به جذب جلال الدین نخواهد شد. چراکه باشگاه استقلال از سقف قرارداد خود استفاده کرده و در صورتی می تواند بازیکن جدید خریداری کند که بازیکنان فعلی قرارداد خود را کاهش دهند. درحالیکه بعید است بازیکنان تیم استقلال با کاهش مبلغ قرارداد خود موافقت کنند. به این خاطر که باشگاه در تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان بسیار بد عمل نموده است.

استقلال تنها تیمی است که بابت فصل گذشته به بازیکنانش بدهکار بوده و از سویی برای فصل جدید هم مبلغی به بازیکنانش نداده است.

اخبار فوتبال

۱۱ فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال از دید هوش مصنوعی!

به گزارش : نشریه «مارکا» اسپانیا با انتشار تیم منتخب بهترین فوتبالیست های تاریخ خبرساز شد. این رسانه مادریدی نوشت: هوش مصنوعی بهترین های تاریخ مستطیل سبز را معرفی کرد. ۱۱ فوتبالیست برتر تاریخ فوتبال از دید هوش مصنوعی به شرح زیر است:

 دروازه‌بان: لو یاشین | مدافعان: پائولو مالدینی، بکن باوئر، روبرتو کارلوس و کافو | هافبک‌ها: دیگو مارادونا، ژاوی هرناندز و زیدان | مهاجمان: لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و پله

اخبار فوتبال ارومیه

 تیم فوتبال اروم کیا در پایان هفته نهم لیگ برتر باشگاه های آذربایجان غربی با پیروزی مقابل پرسپولیس مهاباد، صدرنشین لیگ باقی ماند.

به گزارش: دیدارهای هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های آذربایجان غربی عصر و شب جمعه در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی ادامه یافت که طی آن، تیم های اروم کیای ارومیه، نوژین بهار ارومیه، اورین خوی، شاهوی مهاباد، منتخب سردشت و شوط جوان مقابل حریفان به برتری رسیدند.

در این دیدارها، تیم اروم کیا در خانه، پرسپولیس مهاباد را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد؛ نوژین بهار ارومیه هم با نتیجه 2 بر یک اروم اسپور را از پیش رو برداشت. در دیگر دیدارهای این هفته، اورین خوی و شوط جوان با نتایج مشابه 2 بر یک کوثر چالدران و دالامپر ارومیه را شکست دادند.

شاهوی مهاباد نیز تیم یاران پیرانشهر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد؛ ضمن اینکه در پرگل ترین دیدار هفته تیم منتخب سردشت با نتیجه چهار بر یک از سد دیلمان سلماس گذشت. در پایان رقابت های این هفته، اروم کیا با 9 بازی و 22 امتیاز در صدر قرار گرفت، نوروز بوکان و نوژین بهار ارومیه هم با هشت بازی و به ترتیب 17 و 16 امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند.

موسسه کوثر چالدران، شوط جوان و یاران پیرانشهر هم به ترتیب با یک، سه و پنج امتیاز در رده های پایانی جدول 13 تیمی لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی قرار دارند؛ البته یاران پیرانشهر یک بازی بیشتر از 2 تیم دیگر انجام داده است.

اگر به این موضوع علاقه مندید عکس های خبری را از دست ندهید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی