سیاسی

امام‌جمعه ارومیه: مکتب شهید سلیمانی با حرکت‌های تروریستی تضعیف نمی‌شود

امام‌جمعه ارومیه گفت: برخلاف تصور دشمنان مکتب شهید سلیمانی با حرکت‌های تروریستی تضعیف نشده، بلکه باعث مستحکم تر شدن اراده مردم می شود.

به گزارش مجله خبری تحلیلی ایتوک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز ارومیه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات و با تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده و طلب صبری عظیم از خداوند متعال برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: ترور کور در سالگرد شهادت حاج‌قاسم نشانه شکست دشمن در تحقق اهدافشان است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به تصور کردند می‌توانند باعث تضعیف مکتب شهید سلیمانی شود؛ اما قطعاً چنین جنایاتی نه‌تنها موجب ترس و عقب‌نشینی از ارزش‌های انقلاب اسلامی نخواهد شد، بلکه اراده مردم ما را مستحکم‌تر از قبل خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مداحان در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: معظمٌ‌له در دیدار خود با مداحان فرمودند: امروز بار جهاد تبیین بر دوش شما مداحان اهل‌بیت است.

وی تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری خطاب به مداحان فرمودند: امروز شما هستید که این رشته آغاز شده به‌وسیله حضرت زهرا (س) را ادامه می‌دهید؛ بنابراین باید حواستان باشد که مداحی چیست.

قریشی تأکید کرد: جامعه مداح که بخشی از قدرت نرم جامعه اسلامی است باید وظیفه خود را بداند و با این تأکیدات رهبری، کار مداحان سخت‌تر شده است و باید مطالعات خود را بالا برده و تسلط کافی به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود بار دیگر شرکت در انتخابات وظیفه همگان دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مداحان فرمودند: مبارزه با فساد نقطه قوت جمهوری اسلامی است و برخی می‌خواهند این نقطه قوت را تبدیل به نقطه‌ضعف کنند و باید در مقابل دلسردکنندگان مردم ایستاد.

قریشی عنوان کرد: امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم با سیاه‌نمایی به دنبال شرکت کم‌رنگ مردم در انتخابات هستند، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به‌رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت‌تأثیر القای دشمنان قرار نگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اگر موضوع انتخابات برای دشمنان اهمیت نداشت به دنبال تضعیف انتخابات و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب نبود.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تیری در چشم دشمنان اسلام است، افزود: اکنون هدف اصلی دشمنان پایین آوردن آمار انتخابات در ایران هستند؛ اما به کوری چشم دشمن بارها گفته‌ایم که ملت از رهبری حمایت کرده و بر آرمان شهدا ایستادگی خواهد کرد.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی