اخبار داغ روزسیاسی

سالگرد اغتشاشات : تودهنی بزرگ مردم آذربایجان غربی به ضدانقلاب

فتنه زن زندگی آزادی

به گزارش مجله خبری ایتوکگ شنبه ۲۵ شهریور در استان آذربایجان غربی در حالی سپری شد که برخلاف خواست و فضاسازی رسانه‌ای احزاب ضدانقلاب مردم مشغول فعالیت عادی روزانه بودند و حتی باتوجه‌به تعطیل رسمی کشور، بازار برخی شهرستان‌ها گرم‌تر و پررونق‌تر از روزهای دیگر هفته بود.

در شهرستان بوکان که در اغتشاشات سال گذشته یکی از کانون‌های درگیری بود و ضدانقلاب حساب ویژه‌ای روی این شهرستان برای بسته نگه‌داشتن بازار بازکرده بود، اغلب مغازه‌ها باز بودند. معاندین حتی برای تحریک قشر مذهبی بوکان در یک خبرسازی ناشیانه اعلام کردند که حکومت برای 48 ساعت پخش اذان در بوکان را ممنوع اعلام کرده؛ اما دقایقی بعد ویدئوهایی در فضای مجازی از پخش اذان عشاء در سطح شهرستان بوکان منتشر شد و مخاطبان می‌دیدند که چطور یک‌به‌یک دروغ‌های رسانه‌ای ضدانقلاب رنگ می‌بازد.

در مهاباد هم همین فضا حاکم بود بطوریکه هواداران ضدانقلاب با فیلم‌برداری از تعدادی از مغازه‌ها و انتشار تصاویرشان در کانال‌های تلگرامی معاند آنها را تهدید به بستن مغازه می‌کردند. با شکست این پروژه نخ‌نما، تلاش کردند با انتشار خبر جعلی تیراندازی در کشته‌شدن یک نفر در مهاباد، جو این شهرستان را ناآرام جلوه دهند که این ترفند هم با هوشیاری رسانه‌های محلی مهاباد و پیگیری و تکذیب خبر ناکام ماند.

در اشنویه هم امنیت کامل برقرار بود و مردم این شهرستان مثل روزهای عادی به کار و فعالیت خودشان مشغول بودند. امنیت در اشنویه چنان عمیق بود که هواداران گروه‌های تروریستی حتی جرئت آتش‌زدن یک سطل‌آشغال در حاشیه شهر را هم نداشتند.

نوشته های مشابه

ضدانقلاب برای روحیه دادن به هواداران خودش یک خبر جعلی منتشر کرد که یک خودروی سپاه را به گلوله بسته است؛ اما باز هم تکذیب این خبر توسط رسانه‌های محلی اشنویه آب پاکی را روی دستان خبرسازان ریخت.

سردشت هم برخلاف پیش‌بینی‌های تحلیلگران معاند نه‌تنها با خواسته‌های ضدانقلاب همراهی نکرد؛ بلکه مثل سایر شهرهای کردنشین آذربایجان غربی در سکوت و آرامش کامل روز تعطیلی شنبه را سپری کرد.

شنبه آرام در حالی سپری شد که در بیشتر شهرهای آذربایجان غربی مردم در عزای شهادت امام رضا علیه‌السلام دستجات عزاداری برپا کرده بودند.

گزارش‌های شهروند خبرنگاری از شهرستان‌های سراسر استان اثبات‌کننده این موضوع بود که با خوابیدن غبار فتنه زن، زندگی و آزادی و افشای خبرسازی‌های رسانه‌های معاند که برای تهییج زنان و جوانان مهیا شده بودند باعث شده افکار عمومی این بار نقادانه به اخبار منتشر شده نگاه کنند و با تحلیل وقایع یک سال گذشته برایشان محرز شده که رسانه‌های آن ور آبی یا کوه‌نشینان قندیل هیچ‌کدام دلسوز مردم و جوانان نیست و هدفشان فقط تضعیف ایران برای تجزیه آن است.

ریزش کامل بدنه اغتشاشگران واقعیت عریانی بود که هیچ راه فراری برای طراحان فتنه مهسا نگذاشت و آنها مجبور به اعتراف شدند. از طرفی زیر ضربه رفتن لیدرهای آشوب و کشفیات بزرگ سلاح‌های ویژه جنگ شهری که چند روز پیش توسط سپاه آذربایجان غربی انجام گرفت، باعث شد هرگونه ابتکار عمل از دست ضدانقلاب خارج شود و عملاً آچمز شوند.

حالا دیگر حتی هواداران دوآتشه زن، زندگی، آزادی هم تردیدی ندارند که همه نقشه‌هایشان بربادرفته و نظام اسلامی به پشتیبانی مردم محکم‌تر از دهه‌های گذشته به سمت فتح قله‌های افتخار به‌پیش می‌رود.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی