دولت

روند تاسیس ادارات در شهرستان‌های تازه تاسیس تسریع گردد

جعفر ذوالفقاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی، در جلسه بررسی وضعیت استقرار ادارات در شهرهای چهاربرج، باروق و میرآباد با اشاره به اینکه ایجاد شهرهای جدید باعث ایجاد توقع در مردم می‌شود، افزود: با ایجاد این سه شهر مردم انتظار دارند از خدمات دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های خود بهره‌مند شوند، این انتظار درست است و باید سریع‌تر دنبال شود.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌اند و سایر نهادها نیز باید اهتمام لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: مدیران کل مربوطه باید اقدامات لازم را برای استقرار واحدهای اداری و نیروی انسانی در شهرستان‌های تازه تاسیس تسریع کنند تا مردم ارتقاء از بخش به فرمانداری را بیشتر احساس کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: مردم شهرستان‌های چهاربرج، باروک و میرآباد در موقعیت‌های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام بوده و در مناسبت‌های مذهبی و ملی حضور پررنگی دارند و همین موضوع باعث می‌شود وظیفه خدمت‌رسانی به این منطقه بر دوش ما سنگین‌تر باشد.

ذوالفقاری همچنین اولویت اول را ایجاد ساختار و تشکیلات و تعیین پست‌های سازمانی ادارات شهرستان معرفی کرد و یادآور شد: با توجه به وجود پست‌های خالی در ادارات کل، مدیران ساختار پیشنهادی را به همراه پست‌های مربوطه به وزارتخانه خود معرفی کرده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری نیز تمهیدات لازم را انجام خواهند داد.

وی در پایان بر هماهنگی مدیران استانی با فرمانداران شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: با پیگیری‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبارات کافی برای تکمیل مجتمع‌های اداری شهرستان‌های چهاربرج و باروک اختصاص یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی