اقتصاد ایران

اخبار بازار بورس ایران

در این بخش به اخبار اقتصاد ایران در حوزه بورس می پردازیم:

بورس کالا به پایگاهی برای تقویت منافع دلالان تبدیل شده است!

در فضای مجازی، احسان ارکانی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحولات اخیر در دولت در خصوص عرضه مصالح در بورس کالا، نوشت که در سال مهار تورم و رونق تولید، بورس کالا دقیقا در تعارض با شعار سال قرار گرفته و پایگاه تقویت منافع دلالان و سوداگران و عامل افزایش قیمت و تضعیف تولید کنندگان شده است. وی همچنین در خصوص الزام خروج سیمان و فولاد از بورس کالا، گفته بود که اگر به دنبال دفاع از عرضه سیمان و فولاد با قیمت رقابتی در بورس هستید. بایستی سایر الزامات بازار های جهانی نظیر پرداخت هزینه ‌های انرژی و گاز و برق و آب و حمل و نقل به قیمت جهانی را هم برای کارخانجات تولید سیمان و فولاد بپذیرید.

مهم ترین خبرخوش شرکت پدیده برای سهامداران: شروع به فعالیت در بازار توافقی بورس!

در نشست خبری، سعید ورودی سخنگو و مدیرعامل گروه شرکت های پدیده، اعلام کرد که بازار توافقی از تاریخ ۱۵ مهر ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و شروع به فعالیت می کنیم. وی به عنوان مهم ترین خبر خوش این موضوع را تلقی کرد. هرچند که ۱۲۰ هزار سهامدار دارای سهام این شرکت هستند. و هزار نفر از آن ها با باز شدن سهم در بازار توافقی موافقت نکرده ‌اند، اما مدیران شرکت به دلیل ملاحظاتی هنوز احتیاط می‌کنند. ورودی تأکید کرد که منافع سهامداران برای شرکت مهم است. و مدارک درج شرکت ابنیه به بورس تحویل داده شده و پس از درج، پدیده به عنوان چهارمین شرکت در بازار توافقی حضور خواهد داشت. در مورد ورود پدیده به حوزه گردشگری سلامت، ورودی اعلام کرد که مجوزهای لازم برای شرکت ثبت شده است. اما برای ورود به حوزه های جدید، نیرو و منابع لازم هستند و پدیده در حال برنامه ریزی برای شروع پرقدرت در آینده است.

تازه ترین خبرهای حوزه اقتصادی جهان را در ایین مطلب بخوانید: اقتصاد جهان

ایران بورس انلاین تقویم اقتصادی

ایران بورس انلاین یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی در حوزه بازار سرمایه ایران و اخبار اقتصاد ایران می باشد. این سایت به عنوان یک تقویم اقتصادی، اطلاعات مربوط به رویداد ها، اعلامیه‌ها و اخبار مرتبط با شرکت‌ها و بازار سرمایه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ایران بورس تقویم اقتصادی، شامل اطلاعات مربوط به تاریخ اعلامیه ‌های شرکت‌ ها، تقسیم سود، جلسات مجامع عمومی عادی و فوق العاده، افزایش سرمایه، تعدیل سرمایه، افزایش سرمایه با اولویت، افزایش سرمایه بدون اولویت، افزایش سرمایه به صورت نقدی، افزایش سرمایه به صورت انتشار سهام جدید و… می‌باشد.

با استفاده از این تقویم، سرمایه‌ گذاران و علاقه‌ مندان به بازار سرمایه می ‌توانند به رویداد ها و اخبار مرتبط با شرکت‌ ها و بازار سرمایه دسترسی داشته باشند و از این طریق برای تصمیم ‌گیری در مورد سرمایه ‌گذاری خود از اطلاعات به‌روز و دقیق بهره‌ مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی