سیاسی

نادر قاضی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره هشتم و نهم و دهم ارومیه

نادر قاضی پور یکی از با سابقه ترین نامزدهای در کشور است که چندین تجربه تلخ و شیرین از حضور در انتخابات مجلس را بنام خود ثبت کرده است.
نادر قاضی پور متولد یک فروردین ۱۳۳۷ در منطقه سه گنبد ارومیه است وی در دوره هشتم،نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نماینده ارومیه در مجلس را بر عهده داشت
به نقل از مجله خبری ایتوک، نادر قاضی پور در انتخابات سال ۹۴ با کسب ۱۶۹هزار رای به عنوان منتخب اول ارومیه برای سومین بار به محلس راه یافت ولی در سالهای ۹۸ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه و ۱۴۰۰ در میان دوره ای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران برای دومین بار پی در پی رد صلاحیت شد

شواهد نشان می دهد این نامزد انتخاباتی و نماینده ادوار مجلس به رغم ریزش های متعدد، رویش هایی داشته و مشتاق است برای چهارمین مرتبه راهی مجلس شود.

نادر قاضی پور

نادر قاضی پور برخلاف ۴ سال گذشته، امسال در مرحله اول تایید صلاحیت شده وی کماکان و با ترفندهای مختلف، درصدد است از قافله مدعیان عقب نماند. به همین منظور، نیمه دوم سالجاری را به مانور تبلیغاتی بر روی مسائل مختلف کارکری و معیشت و اشتغال جوانان متمرکز کرده است.

قاضی پور یکی از اشخاص معروف در ارومیه به مرد دقیقه ۹۰ انتخابات معروف است امسال نیز دور خیز کرده تا با گل دقیقه نود خود پیروز میدان انتخابات باشد.
قاضی پور به شرط تایید صلاحیت نهایی میتواند راهی مجلس شود و سطح دیپلماسی استان را در بهارستان بالا ببرد. یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده این استان، علی مطهری است،درباره او بیشتر بخوانید؛ او فرزند خانواده‌ای روحانی و نیز سومین فرزند مرتضی مطهری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی