ورزشی

مذاکرات پرسپولیس و استقلال خوزستان برای آقایی‌پور

شرایط توافق دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برای انتقال آقایی‌پور مشخص شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس دنبال مهاجم جوان آبی‌ها از استقلال خوزستان است و این تیم آبی‌پوش شرایط خاصی را برای این انتقال در نظر گرفته است.

باشگاه استقلال خوزستان درخواست 30 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه کرده است. زمانی که این موضوع از طرف تیم خوزستانی مطرح شد، طبیعی بود باشگاه پرسپولیس منصرف این انتقال بشود، ولی این دو باشگاه همچنان در حال مذاکره هستند و  دو طرف بحث تعویض بازیکنانشون را بشدت دنبال می کنند.

تیم استقلال خوزستان بر خلاف نمایش فنی خوب در نیم فصل اول نتوانست نتیجه مورد نظر خود را بدست بیاورد و در قعر جدول برای فرار از سقوط می جنگد، به دنبال قوی کردن تیم خود در نیم فصل دوم و جذب بازیکنایی است که برای بهبود نتایج به آنها کمک کند.

باشگاه استقلال خوزستان در نظر دارد فهرست 5 بازیکنی را به پرسپولیس اعلام کند تا بر سر تعویض بازیکن با جواد آقایی پور به توافق برسد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس برای این انتقال و این مبادله با آبی ها نام دو بازیکن را اعلام کرد که مورد تایید قرار نگرفت.

 نام بازیکنان اعلامی باشگاه استقلال خوزستان

باشگاه استقلال خوزستان در نظر دارد برای این تبادل اسامی پنج بازیکن پرسپولیس را معرفی کند. گفته می شود فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، وحدت حنان اف و نبیل باهویی در این لیست حضور دارند. افرادی که باید دید با چه واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس به حساب می آیند. با این حال گفته می شود این باشگاه علاوه بر مبادله قرضی به دنبال 10 میلیارد هم برای این انتقال است.

تمایل داشتن باشگاه پرسپولیس به انتقال دو بازیکن

باشگاه پرسپولیس هم به استقلال پیشنهاداتی داشت که تاکنون پذیرفته نشده است. مهمترین پرونده انتقال نبیل بهویی است. بازیکنی که البته استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی هم خواهان جذب او هستند اما شرایط مالی دو طرف مانع از این شده است. باشگاه استقلال خوزستان برای این انتقال باید مبلغ ارزی قرارداد نبیل باهویی را پرداخت کند که هنوز مورد قبول این تیم قرار نگرفته است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد انتقال میلاد سورگی هافبک جوان خود را که توسط یحیی گل محمدی فرصت خوبی برای پیوستن به این تیم به دست آورده بود را به استقلال خوزستان ارائه کرد. باشگاه پرسپولیس حاضرند با انتقال سورگی به استقلال خوزستان 10 میلیارد به این باشگاه بپردازند. اما باشگاه استقلال خوزستان این پیشنهاد را رد کرد و مدعی شد با شرایطی که در جدول ذکر شده، نمی‌توانند روی یک بازیکن جوان ریسک کنند و در شرایط فعلی، جوانان این تیم عملکرد موفقی داشته‌اند. سیاست به نفع جوانان محلی و بومی است.

در عین حال با از دست دادن ستاره تیمشان و رسیدن به رقم 10 میلیاردی، نمی توانند در نقل و انتقالات برای گرفتن بازیکنی در شرایط آقایی پور شرکت کنند و قطعا بازیکنان مدنظر آنها نیز با دو مانع عدم صدور رضایتنامه و مبلغ رضایتنامه بالا، شرایط را برای جایگزینی سخت خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال خوزستان گفت نمی خواهد هیچ بازیکنی حس کند در این تیم زندانی شده است و در خصوص آقایی پور شرایط را پیچیده   نمی‌کند و سعی می‌کند موانع موجود را برای این انتقال بردارد. بعید است در صورت تداوم این روند و مذاکرات، دو تیم به نتیجه لازم برای این انتقال نزدیک نشوند

با مجله خبری ایتوک بهترین مقالات و اخبار ورزشی را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی