اقتصادی

آمادگی یک هزار و ۹۶٠ پایگاه برای دریافت زکات فطریه در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: همزمان با عید سعید فطر یک هزار و ۹۶٠ پایگاه زکات فطریه مردم را دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با مجله خبری ایتوک اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر یک هزار و ۹۶٠ پایگاه در سطح استان  زکات فطریه مردم روزه دار را جمع آوری می کنند.

رضا مهرافروز افزود: این تعداد شامل ۶٠٠ پایگاه کمیته امداد و ۳۶۰ موسسه نیکوکاری می باشد که در محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در مناطق مختلف استان مستقر بوده و آماده دریافت زکات فطریه مردم می باشند.

او با بیان اینکه بهترین روش برای پرداخت زکات فطریه، پرداخت به صورت مجازی با کد دستوری *۸۸۷۷*۱# و شماره کارت‌های مجازی کمیته امداد امام خمینی می باشد که مردم می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را از این طریق واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجانغربی تصریح کرد: برای پرداخت زکات فطریه وسایر وجوهات شرعی شماره کارت های زیر در نظر گرفته شده است:

⬅️زکات فطریه عام: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۵-۲۰۷۷

⬅️زکات فطریه سادات: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۰۳۴۴

⬅️کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۸۶۱۰

⬅️کفاره عمد: ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۷-۶۸۸۶

پرداخت زکات فطریه با دستگاه کارت خوان نانوایی‌ها

مهرافروز در خصوص شیوه های دیگر پرداخت زکات فطریه اظهار کرد: امسال برای نخستین بار در سطح کشور امکان پرداخت زکات فطریه با دستگاه کارت خوان نانوایی‌ها فراهم شده است و مردم می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان تعبیه شده در نانوایی‌های سراسر استان نیز فطریه و کفاره خود را بپردازند.

انتهای خبر/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی