انتخاباتسیاسی

دکتر محسن امامی

در سال ۱۳۶۶ در اروميه بدنیا آمده است. پس از انجام تحصیلات ابتدايی و متوسطه وارد دانشگاه شد و در رشته‌ی حقوق با گرایش حقوق قضائی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ارومیه مدرک کارشناسی گرفته و نیز در رشته‌ی حقوق با گرایش حقوق عمومی نیز مدرک کارشناسی ارشد گرفته است. در ادامه در دو گرايش تخصصي رشته حقوق، حقوق خصوصي و حقوق عمومي (حقوق ملت، تكاليف دولت، ساختار دولت و حكومت من جمله قانونگذاري) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و نیز دانشگاه خوارزمی دارای درجه‌ی دکتری است.

محسن امامی1

 

به نقل از مجله خبری ایتوک دکتر محسن امامی به مدت ۱۵ سال در هيات علمي دانشگاه در مباحث رشته‌ی حقوق سابقه تدريس دارد، وكيل پايه يك دادگستري با ۱۴ سال سابقه وكالت، و نیز به مدت ۲۶ سال مشاور عالي دادستان كل ديوان محاسبات كشور بوده‌اند.

در انتخابات دوره یازدهم از حوزه انتخاباتی ارومیه با بیست و سه هزار رای دهم شد و نماینده ارومیه در مجلس شده است.

دکتر محسن امامی ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دکتر علی کامیار نماینده ادوار اورمیه و رئیس دیوان محاسبات وقت داشته و دارد .او از نظر گرایشات جناحی و سیاسی، بیشتر نزدیک به جناح اصولگرا می‌اندیشد و تقریبا تحت تاثیر قطعی علی کامیار و وحید جلال‌زاده است.

محسن امامی به عنوان یکی از اشخاص معروف در ارومیه ، در این دوره از انتخابات نیز با تکیه بر سبد رای دوره گذشته شروع به یارگیری نموده و شاید مطرح‌ترین چهره سیاسی نزدیک و همراهش، حاج ابراهیم‌ خلیل رضائیه، او همواره یار وفادار و بسیار نزدیک علی کامیار به شمار می‌رود.

در بیشتر نظر‌سنجی‌های میدانی و دنیای مجازی که در سه ماه مانده به انتخابات صورت گرفته، تقریبا جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده‌است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
توسعه‌ی پتروشیمی ارومیه کلیسای تاریخی